Interviu ir straipsniai

Straipsniai

Tinklalaidės

Interviu laidoje „Labas rytas, Lietuva“

Lengvai suprantama kalba ir grožinė literatūra vaikams.

Dalyvauja Justina Bružaitė-Liseckienė. 

Interviu Lietuvos audiosensorinės bibliotekos tinklalaidėje

Žemaitės „Marti“ prabyla kitaip: klasikinė literatūra lengvai suprantama kalba.

Dalyvauja Justina Bružaitė-Liseckienė

Radijo laida „Ryto allegro”

Interviu: Lengvai suprantama kalba ir visuomenė.

Dalyvauja Inga Daraškienė ir Justina Bružaitė-Liseckienė. 

Interviu laidoje „Labas rytas, Lietuva“

Lengvai suprantama kalba.

Dalyvauja Laura Vilkaitė-Lozdienė

Radijo laida „Ryto allegro”

Interviu apie versitnę literatūrą lengvai suprantama kalba.

Dalyvauja Justina Bružaitė-Liseckienė.

Radijo laida „Aklas pasimatymas”

Lengvai suprantama kalba. 

Dalyvauja Justina Bružaitė-Liseckienė.

Mokslo publikacijos

Interviu ir straipsniai apie lengvai suprantamą kalbą